FIRADE PAPPA I STHLM

Är helt seg och ont i kroppen. Legat mycket av dagen faktiskt. Kom hem från Stockholm i går. Pappa fyllde år i Onsdags så vi åkte ner och firade honom. Hade med oss älskade Milou också såklart. Gick riktigt bra trots att jag var så nervös för att han skulle vara orolig och så. 
 
Jag och Patrik åkte ner på Onsdag eftermiddag tog in på hotell Clarion på Skanstull har bott där förut och det var riktigt trevligt denna gång med. Toppen att det finns hundvänliga rum på många av hotellen runt i sverige. 
 
Så roligt att få träffa familjen och dom små syskonbarnen... Inte bara Lovisa och Carla utan Emmas söta små tvillingar. Mamma och pappa hade ordnat en jättehärlig fest på ett cafe precis granne med dom. Träffade många släktingar och vänner man ej sett på länge. Alla var så förtjusta i lilla Milou också. 
 
Kvällen blev ganska lång speciellt för Milou han somnade på vägen till hotellet och sov hela natten. Dum som jag var hade jag högklackat på mig. Var inte så många timmar men det räckte för att mina fötter skulle ta stryk. Fick 3 st skavsår på tårna inte kul alls. I går gick jag runt lite på ringens köpcentrum i Skanstull köpte bla plåster. 
 
Patrik var kvar på hotellet med Milou då. På eftermiddagen träffade vi systrarna på Mariatorget fikade lite och pratade. Milou träffade en lekkamrat som heter Humlan och är också en Cavalier King Charles spaniel. Härligt när det inte bara är hundarna som får kontakt med varandra. Ägaren var riktigt trevlig också. Milou var sååå glad och lekte för fullt ett bra tag. 
 
Var hemma sen i Tierp vid 20.00 ungefär och hela kroppen värkte verkligen. Så dagen har varit väldigt lugn. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback