BIHÅLSINFLAMMATION

Ber verkligen om ursäkt att jag varit så dålig på att blogga här. Har haft fullt upp med dom andra bloggarna.

Har så ont i ansiktet, speciellt runt näsan, bakom ögonen, och kinderna. Beror på att jag fått bihålsinflammation inte kul alls. Har sen varit på psykiatrin och träffat en läkare, Tycker det gick bra hade stöd med mig också.

Kommer att få träffa både psykologer och göra en utredning på vad jag kan lida av. För det är som sagt inte bara depression och ångest. Mådde ju väldigt dåligt som barn som sen blivit värre.

Men känner att jag nu måste försöka komma ut och arbetsträna snart trots att det är jättetufft just nu, Men mår ju inte bättre av att bara stirra på samma väggar hela tiden.

Kan ju ha det som en plan lite längre fram, då vill jag så gärna jobba i butik av något slag och sen på hemmaplan så man slipper tågresorna.

Ska sova nu tänkte jag, men ville bara lägga in ett inlägg så ni inte tror att jag glömt bort er alla underbara läsare.


Kommentarer
Jenny

Du kommer klara de här galant gumman! Jag tror på dig,och finns bakom och stöttar hela tiden..

Puss och Kram <3

2011-09-02 @ 07:19:25
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

USch, krya på dig Johanna.



Bra att läkaren var bra. Du ska se att du en dag kommer vara glad, vakna glad och må bra.



Jag hejjar på dig.



Du är stark!

2011-09-11 @ 18:40:13
URL: http://wiilow.blogg.se/
Sara

Hej vännen! Det var länge sedan jag hörde av mig men det har varit lite mycket. Har dock haft koll på din blogg. :). Hoppas, hoppas att du mår bättre. Tänker mycket på dig vännen! Ta hand om dig

2011-09-19 @ 13:41:37
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

2011-10-08 @ 23:19:30
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback