BREAKING DAWN PÅ BIO I KVÄLL

Brrr vad det är kallt ute nu. Känns att vintern är på väg nu. Är så jobbigt att jag ska ha så ont hela tiden. Måste kolla med en läkare, för gör ont ända upp i huvudet från axlar och nacke. Har även börjat få ont i knät och i fotleden.
Hoppas också att jag kan få ett posetivt besked från Försäkringskassan om fortsatt erskättning. Sen att jag kan få börja lite lätt med praktik någonstans.
Längtar också till i kväll för då ska jag gå med underbara Jenny på Breaking Dawn part 1. Har längtat sååå mycket filmen hade ju redan premiär i Onsdags natt. Detta blir min födelsedagspresent blir också bjuden på middag innan.
Är så glad för att jag har Jenny som vän. Hon är en klippa. Jag kan luta mig mot henne när jag behöver och hon stöttar mig alltid.


Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

God Jul underbara människa! Kramar Wiilow & Milton

2011-12-24 @ 19:36:25
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Jag har sett den fast inte på bio utan på en sida här på nätet och jag älskade den....NU vill jag se part 2!



2012-01-29 @ 03:00:21
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback