LITE FÖRÄNDRING

Tänkte faktiskt att jag skulle börja med ett tema här i bloggen. Ett ämne för varje dag. Låter faktiskt väldigt bra måste jag säga, Fick idén av min kära vän Jenny. Läser hennes blogg varje dag är glad för att hon har börjat blogga igen. För ibland är det svårt att komma på vad man ska skriva brukar faktiskt vara så.


Sen saknar jag verkligen mina underbara vänner och familjen såklart också.


Jenny:

Du har alltid funnits för mig och ställt upp när jag behöver stöd. Har alltid fått mig att må bra och det älskar jag dig för. Har alltid så underbart roligt tillsammans med dig, du får mig alltid att skratta och glömma smärtan.
Du är min älskade syster också.

Sofia:

Är så glad för att vi har fått så bra kontakt du och jag. Du är en så underbar och go tjej. Hoppas att våran vänskap aldrig tar slut. Du finns alltid i mitt hjärta och där kommer du att stanna för alltid.


Helena:

Kan inte med ord beskriva hur mycket du betyder för mig. Vi har aldrig träffats men från den första stund vi skrev till varandra på nätet så fanns det direkt en samhörighet. Vi är så lika många gånger så känns det även skrämmande men då på ett bra sätt. Jag ska alltid finnas för dig. Vi kommer att ses  det kan jag svära på. För jag vill verkligen inget hellre.

Du och jag kommer alltid att vara vänner det lovar jag.


Therese:

Är en underbar, omtänksam, snäll, söt och härlig tjej. Har alltid roligt när man umgås med dig. Tänker mycket på dig och vill så gärna att du ska ha det bra. Du har alltid lyssnat på mig när jag behöver stöd.



Jossan:

Vi har aldrig träffats men det känns verkligen som att vi har känt varandra i evigheter. Du har stöttat mig via sms, och såklart här på bloggen. Vet att du har det jobbigt nu och jag tänker på dig hela tiden. Jag önskar också att vi kunde ses.


Finns såklart andra underbara vänner och ni ska inte tro att jag har glömt er för det har jag inte lovar det.


Tycker ni att det är en bra ide att börja med ett tema för varje dag?









Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback