GÅR SOM STÖTAR

Smärtan blir bara starkare, har försökt att leva med min smärta jag har och vill inte vara den som bara gnäller men nu har jag gått med så mycket inom mig länge så allt bara rinner ur mig nu. Sitter och skakar nu i hela kroppen varit utan medecin några dagar och har inge nytt recept ännu. Tårarna vill inte sluta rinna heller, är nog mycket som behöver komma ut också så hemskt också att det går som stötar i hela kroppen på mig känns som man får stötar hela tiden när jag rör på mig.

Har försökt få tag på pappa med vill ju inte ringa och störa honom under dagarna när han jobbar så tyckte det var bäst då att skicka sms. Är lite besvärligt att kontakta psykiatrin här tycker jag i Tierp. Men måste försöka med det. 


Ska försöka och inte gnälla för mycket blir bara arg på mig själv nu men är så tungt i bröstet nu.





Kommentarer
Jenny

Se till att skaffa recepet på din medicin istället så slipper du de där..

och så svårt är de inte att ordna de receptet,även om du inte får tag på din läkare,så vet du ju hur du ska göra.

Kram

2011-02-03 @ 20:01:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback