BÄGAREN RANN ÖVER

Är så trött hela tiden. Men det beror på min nya medecin som jag börjat äta nu... Usch har aldrig behövt åka in till psykakuten förr men var tvungen att göra det  i Fredags mådde verkligen dåligt. Hade panikattacker, tårarna ville inte sluta rinna. Gjorde så ont i bröstet. Min sambo fick skjutsa in mig till akuten i Uppsala.


Hatar att ha ångest hela tiden. Önskar att man bara kunde stänga av den och bara få komma till en plats där allt bara var bekymmersfritt. 

Men sånt kommer inte att hända. Har så ont i huvudet, nacken och axlarna hela tiden. Kände mig helt tom när jag åkte från akuten. Blev en lång väntan med.

Har fått veta att jag kan lida av Posttraumatisk stressymdrom och det tror jag med faktiskt.


Har så smärtsamma minnen från när jag var yngre. Kan inte sluta tänka tillbaka. Får ofta som flashbacks, kan tro att jag är knäpp och att jag ser saker som har hänt, som ex min morfar och min faster som både är uppe i himmlen nu.



Så jobbigt att bara tänka på det gör så ont i bröstet hela tiden. Får också som elektriska stötar som går från huvudet ner i fingrarna. Förstår inte varför.





Kommentarer
Alva

Sv; Det var på någon festival förra sommaren jag vet inte om dom säljs mer :/

2011-08-15 @ 23:15:32
URL: http://candiz.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback