SKUMT I HELA KROPPEN

Kännt mig jättekonstig verkligen sov länge var ju skönt iallafall behövde göra det. Men det tycks inte hjälpa så mycket faktiskt. Har bara suttit hemma jättetrist när det blir så. Har inga pengar heller fram till den 18 e September nu heller. Har inte kunnat vara uppe och gå så mycket pga yrsel, pirrningar i armar och händer hela tiden. Jätteskumt och läskigt på samma gång. Men enligt en vän till mig så kan det vara någon form av vitaminer och mineral brist. Har ju lågt blodtryck också. Men blev tipsad att testa Mitt val Kvinna. Så får göra det se om det blir någon skillnad för mig. Annars vet jag ej vad som är fel, man blir lite rädd och nervös när sånt här händer. Man är ju inte van vid det. Ska ju till arbetsförmedlingen i morrn men ska avboka det, mår ju inte bra alls. Men tänkte fixa en ny tid istället. Vad jag kan gissa så blir helgen väligt lugn, så jag kan orka åka till Therese på söndag sen hennes sambo ska bort. Så ska vara hos henne och hjälpa till med barnen och umgås. Ska bli trevligt tycker jag.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback