UPPSALA OCH BIO

Förlåt att jag inte bloggat på ett tag men har inte orkat göra det. Inte mått så bra, ont i kroppen och musklerna hela tiden. Var i Uppsala i går med Jenny följde med henne till läkaren, sen gick vi runt på stan åt kina lunch. Senare gick vi på bio och såg I rymden finns inga känslor. Den var riktigt rolig faktiskt. Älskar svenska filmer. Såg till min förvåning en trailer om Cornelis liv. För syrran är nämligen med i den. Hon ska spela hans första fru. Har också premiär på min födelsedag.  I dag blir det fredagsmys med Jenny,Erik, Patrik och barnen.




 

Här kommer trailern för filmen.

 

 



Kommentarer
Shara

Hej Johanna!



Hoppas du mår något bättre! Det var häftigt att se Malin i den där trailern, tack för smygtitten.. :)

Ta hand om dig gumman.

Kram Shara

2010-10-08 @ 18:22:21
Wiilow [foto tankar känslor]

Hej vännen!



Jag läste en så fin kommentar du skrev till mig i Sep ( har inte hunnit svara på alla )

Åh jag blev verkligen rörd, tack och detsamma!



Jag önskar att jag kan komma på din fest men somsagt pengar..



Massa kramar

2010-10-09 @ 17:38:04
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback