TANKAR

Tråkigt tråkigt ja som vanligt, och solen tittar fram, me man orkar inte gå ut som vanligt de med. Har så ont i magen, mår illa och ont i huvudet, inte kul alls. Har inte mått illa på ett tag nu. Måste vara en biverkning av medecinen.

Har så tråkigt så jag satt och tog några bilder på mig själv, usch vad man ser sliten och trött ut hela tiden. Det är denna jäkla depressionen. Måste få veta vad jag lider av, är inte bara en vanlig depression, känns som det är något mer. Läste om en sjukdom i nyaste Frida, det heter dyskalkyli det är en medfödd svårighet att klara den mest grundläggande matematiken, exempelvis de fyra räknesätten. Problemen märks tidigt i skolan.

Visst har jag gått ut skolan sen länge, men jag känner igen mig jättemycket i artikeln jag läste, har alltid haft svårigheter med att räkna, och inte bara de utan koncentration och inlärningssvårigheter med, fy mår dåligt av detta känner mig som en idiot.



Kommentarer
kickiღ

sv; tack <3



psss, fin ögonfärg du har :)

2010-03-16 @ 16:51:11
URL: http://christinakicki.blogg.se/
Anonym

Dina ögon är jätte vackra, hela du...men du ser ledsen och fundersam ut.

Usch...antagligen är det en biverkning...att må illa är vääääldigt vanligt, att vara yr, inte äta, äta, huvudvärk å det där - det är vanligt.



Det man läser i tidningar om sjukdomar stämmer på typ alla människor. Du har inte den sjukdommen. Du är djupt depprimerad med ångest, panikångest....det du känner är normalt, man tror att man har det och det och det....



Du är värdefull komm ihåg det gumman! /Du vet vem

2010-03-17 @ 02:41:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback