CIRKUS DJUREN

så trött man är tror det mest är av solen faktiskt. Smörjde in mig i ansiktet men känner nu att jag fått mycket på händerna bränner verkligen. Har tagit aftersun iallafall så får hoppas det blir bättre. Sitter här och har nog solfrossa.

Nu i kväll så är det en cirkus här. Hade önskat att man kunde ha gått men det är så dyrt alltså. Så man nöjde sig att kolla på alla djur istället var så häftigt alltså. Har aldrig stått så nära en elefant förr som jag gjorde i dag. sen var det Lama djur, Kameler, Hästar. Lång håriga kor. Vet inte vad dom kallas för. Men var jättekul att se dom iallafall.


Ja får se vad som händer i morrn. Jag vill så gärna åka till Sthlm den 21 Juni på Fanevent på Hovet då kommer Taylor Lautner och Kristen Stewart för att promoata Eclipse filmen. Jag vill jag vill åka dit.

Sen måste man ju se midnattsvisningen av Eclipse. Man får tillfälle att först se Twilight sen New Moon och efter tolv den efterlängtade Eclipse. Skulle bli sååå glad om man kunde få biljetter till båda sakerna. Men det känns tuvärr hopplöst men jag önskar verkligen detta.










Här kommer lite bilder från i dag härliga djur tog kort på hästar med. men har dom korten i mobilen.




Kommentarer
Wiilow Foto- Tankar- Känslor

Hej gumman. Du får skicka lösen och det igen till min mail

[email protected]



Jag hade något fel på min mail i går och i veckan så alla har försvunnit? Knepigt.

Skräppostfiltret var tydligen på och rensade alla??



Kramar ♥

2010-06-03 @ 18:01:16
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow Foto - Tankar & Känslor

Å vad jag gillar när du har bilder på bloggen din ♥



Du får jätte gärna gästblogga.



Som du vet har min mail varit helt knepig, men fungerar nu igen. Skicka "GÄSTBLOGGSTEXTEN"W texten till min mail =)

2010-06-03 @ 21:23:49
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow Foto - Tankar & Känslor

Tack för mailen. Jag har inte hunnit läsa igenom ännu dock, men ditt gästbloggsinlägg kommer upp före tolv i natt =) tack!!



2010-06-03 @ 22:52:53
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow Foto - Tankar & Känslor

Tack för mailen. Jag har inte hunnit läsa igenom ännu dock, men ditt gästbloggsinlägg kommer upp före tolv i natt =) tack!!



2010-06-03 @ 22:53:07
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow Foto - Tankar & Känslor

det är lite krångel på bloggen min....men ditt gästbloggs inlägg kommer snart, så du vet....=)

2010-06-04 @ 00:41:09
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback