PÅ SAMMA RUTA IGEN

Förlåt att jag inte har skrivit på ett tag nu, men mår inte så bra och nu kommer jag att få ansöka igen om erskättning från försäkringskassan. Så drygt att man måste börja om igen på samma spår. Men får göra det ska ju till läkare i morrn, ska passa på att ta upp det då, sen recept så jag kan få ut mer av mina medeciner. Ska få sällskap dit iallafall det är jättesnällt av Sofia och ställa upp. Sen kommer hon att vara här onsdag torsdag och fredag då patrik är borta på kurs i Åre. Vill må bra nu orkar inte ha de så här, önskar också att allt kan bli bra när de gäller vänskap vill inte förlora någon av mina kära vänner. Ni vet vilka ni är så ta åt er nu för jag menar verkligen detta.


Kommentarer
Wiilow Foto-Tankar & Känslor

Sofia verkar vara en underbar vän som stannade längre oxå =)



Förstår att du saknar pojken, men tänk vad härligt ni kan ha då han kommer hem =)

Jag måste f¨å ditt nr igen...slutar det på 444?

2010-04-17 @ 23:41:20
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback