VARFÖR SKA MAN ORKA MED DE

Usch har fått jätteont i magen nu.. Men försöker äta grönsaksstavar med dipp nu. Känns att man går mot vintertider usch vill inte de. I kväll blir de iallafall lugnt och bara ligga i soffan. Har så ont i nacken med men de har jag ofta.

Tuvärr så är min sömnmedecin slut nu men hoppas på ett nytt recept snart. Tycker verkligen att de hjälper med dom. Tar inte lika lång tid för mig att somna längre.


Blir så trött på elaka kommentarer med. Vet ju att jag itne ska ta åt mig men kan inte hjälpa det. Är en väldigt känslig människa.

i kommentaren stod de " Fan du ser ju ut som en sunkig vampyr själv". Alltså hur kan folk skriva så och sen gå och vara anonyma med.


Ska försöka och inte bry mig..... Visst ser jag för mager ut och lite sunkig men inte fan tål jag sånt heller.




Kommentarer
hellan

bra gumman....strunta it.... eftersom d ej e sant såååå e d inget o bry sig om..... snygg tröja d o du e min själsfrände!!!never leave your side

2009-11-06 @ 20:43:50
URL: http://vackramamman.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback