STRESS

Ja i dag har man bara varit hemma. Jag och Patrik tog våran julklappsrunda i dag istället. Skulle ha åkt till Valbo i morrn men vi handlade här hemma istället, kommer att bli snöoväder i morgon och sen mycket kaos också, vill inte bli ännu mer stressad än vad jag är, alltså är redan psykiskt stressad. Skull säkert bli de nu i all kaos. Ska åka till Åre på Måndag med jag och Patrik ska bli mysigt, träffa familjen. Har alltid ont i huvudet på kvällarna vet inte varför har haft så flera kvällar nu, börjar bli orolig att de är något. Usch har sån ångest hela tiden, Allt känns så tungt och skulle ha varit på möte i går men orkade inte det. Alltså hur ska jag klara att börja aktivera mig om jag inte ens kan ta mig till ett möte, sen har jag väldigt svårt med nyamänniskor . Måste ju få en diagnos också måste verkligen ta tag i saker men ORKAR INTE varken fysiskt och psykiskt.



Kommentarer
M A L I N : )

hoppas du får en trevlig dag :D

2009-12-19 @ 10:12:55
URL: http://outlives.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback