SAKNAR DIG

Tråkväder det är. Usch gillar inte denna årstid alls. Blir ju inte bättre med min depression heller. Men ska ju bli bra förr eller senare. I går skulle min kära faster ha fyllt år. Känns som du nyss har lämnat oss. Är 2 år sen men känns som i går. Tänker jämt på dig och saknar dig så otroligt mycket. Men vet att du har det bra uppe bland alla andra änglar och vakar över dom du älskar och bryr dig om. Gör så ont i bröstet och känner stor saknad och smärta. 
 
Men får hoppas iallafall att jag kan få komma med i Tierps modellen för att kunna komma tillbaka till arbetslivet någon gång. Behöver mycket tid till det. Men det ska gå, får ta den tiden det tar. Sakta men säkert som det heter. 
 
 
Älskar er alla underbara människor och vänner som jag känner. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback