JÄTTEBRA FILM

Patrik och jag tog det lugnt i går var skönt det måste jag säga. Han har ju fortfarande ledigt från jobbet. Skönt att ha sällskap hemma på dagarna. Fast inte hela dagen egentligen Patrik kom hem på kvällen han hade varit och hjälpt sin pappa med datorn. Vi bestämde oss sen för att se en film mysigt var det Patrik hittade en jättebra sida som jag nu inte kommer ihåg namnet på. Men filmen hette Killers med Ashton Kutcher  och Katherine Heigl

Var en jättebra film tycker jag faktiskt
Efter sitt senaste misslyckade förhållande tror Jen Kornfeldt (Katherine Heigl) att hon aldrig kommer att bli kär igen, men när hon motvilligt följer med sina föräldrar på semester till den franska Rivieran träffar hon sina drömmars man; Spencer Aimes (Ashton Kutcher). Tre år senare har hennes önskan blivit sann. Hon och Spencer är nygifta och lever ett underbart liv tillsammans i en lugn villaidyll. 

Problemet är bara att Spencer aldrig berättade för henne att han jobbat som internationell superspion med rätt att döda, och när hans tidigare liv kommer ikapp honom vänds deras liv upp och ner. Plötsligt måste Jen börja lära sig att ducka kulor, hantera skjutvapen och ständigt vara på sin vakt, för man vet aldrig vilken granne som är anlitad för att "ta hand om" Spencer.


Kommentarer
Lisa

Svar: Ja, "Spårlöst" är så bra, och man blir alltid så rörd, hehe. =0)



Är det en romantisk komedi typ?! Jag gillar båda skådisarna och gillar såna slags filmer. =0P

2011-01-03 @ 20:29:30
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Lisa

Kanske får se den nån gång. Jag gillar som sagt såna slags filmer. =0)



Jag läste i din presentation att du lider av depression och ångest... Är det något som påverkar din vardag mycket eller kan du leva ett ganska så normalt liv?



(Hoppas det är okej att jag frågar...)

2011-01-03 @ 20:47:21
URL: http://thecharmedone.blogg.se/
Wiilow [ foto tankar känslor]

gumman, jag tänker på dig med!



Tack för fina sms. Ja, absolut måste vi det!



Kramar

2011-01-03 @ 22:07:27
URL: http://wiilow.blogg.se/
Anonym

borde se.

2011-01-03 @ 22:26:26
Lisa

Okej, det låter jobbigt... =0/



Har du varit deprimerad och haft ångest länge?



Det kan vara riktigt jobbigt!

2011-01-04 @ 10:19:18
URL: http://thecharmedone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback