VILL MÅ BRA

Ja i dag har man inte mått bra alls, är svag, trött, och har mått illa i dag, tror inte att det bara är värmen som spökar utan något mer också. Har ju fått höra förut att jag har någon infektion i kroppen som läkarna inte vet vad de är. Jag hoppas att jag kan få veta något om detta snart. För jag känner att de inte är mycket ork i mig tuvärr. Vill ju kunna känna ig pigg och hitta på saker med mina underbara vänner, Känner bara att jag försummar mina vänner och det vill jag absolut inte göra, vill inte att folk ska tycka illa om mig...

Ja i kväll blir de lugnt iallafall måste vila mig så man kan få må bra någon gång. Så de blir nog kolla lite på tv och bara ta det lugnt


Kommentarer
niki

Du borde vara med i diagnos okänd så att du kan få må bra sanrt gumman, klart dina vänner inte lämnar dig, då är de inga rikitiga vänner, kram

2009-07-04 @ 20:12:52
URL: http://niczue.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback