BIO OCH SHOPPING

Förlåt att jag inte skrivit på länge här. Har inte orkat göra det. 
 
 
Helgen har varit trevligt i Lördags var man i Uppsala tillsammans med Jenny blev en heldag. Var min födelsedagspresent till henne. Blev en subway till lunch gick lite på stan. 
 
Inhandlade en ny bh, capribyxor, snygg collegetröja med USA´s flagga på och 2 snygga linnen med shots till. 
 
Middag åt vi på China Garden riktigt mumsigt var det. Hade också sällskap av Tobias som är en riktigt härlig kille. 
 
avslutade med bio och filmen What to expect tror jag den hette. Var riktigt bra. 
 
Lämnade även in min Iphone på 3 butiken. Råkade tappa den i Fredags, så typiskt har klarat sig så många gånger förut men inte denna gång, displayen krossades. Saknar den verkligen hoppas den kan fixas snart, väntar bara på mail. Har ju iallafall en försäkring på den. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback