FÖRLÅT FÖR DÅLIG UPPDATERING

Förlåt att jag inte har bloggat här på jättelänge. Har haft mycket med mina andra bloggar också.
Har inte hänt så mycket här faktiskt. Är hemma för det mesta på dagarna. Ibland får jag besök då mest av min bästa vän Jenny. Men önskar man kunde göra mer på dagarna att orken kunde komma fram mer och. Mår så dålgit också över att sitta och vänta hela tiden på att få beslut från försäkringskassan om att få pengar igen. Vill ju göra roliga saker också. Som att åka till stan och shoppa, äta och kanske gå på bio.

Finns många filmer jag vill se nu.

Sist var man på The Girl with the dragon tatto som var riktigt bra verkligen. Har inte sett dom svenska ännu.
Måste också utnyttja mitt presentkort från Hasseludden´s spa. Fick det när jag fyllde 30 och nu är man 31. Men tror att det fortfarande är giltigt iallafall. Behöver komma iväg och få ta hand om själen och kroppen. Har så ont hela tiden, känner ständigt av ångesten som bara kommer. Vill ha tillbaka min vilja som att äta ordentligt och att känna mig helt lycklig och stark. Men tyvärr så har jag aldrig fått känna på det.
Visst har jag varit lycklig men aldrig på riktigt och många gånger har jag fått lägga fram en fasad för att min omgivning inte ska tycka man är tjatig, jobbig. Vill ju vara den glada, utåtriktade person jag så länge vill vara.


Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej gumman.



Jag har INTE glömt av dig bara så du vet. Jag tänker väldigt ofta på dig. Undrar hur du mår, vad du gör osv.

Det kommer bli bra ska du se. Du har så mkt framför dig.



Den filmen skall bli spännande att se tycker jag. Jag har sett alla de svenska och de var väldigt bra.



Har du mitt nya nr förresten? Kan skicka det nu så du har det (även fast det är rätt sent så att säga) men, men så blir det ibland.



Många kramar

2012-01-29 @ 02:56:35
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej gumman.



Jag har INTE glömt av dig bara så du vet. Jag tänker väldigt ofta på dig. Undrar hur du mår, vad du gör osv.

Det kommer bli bra ska du se. Du har så mkt framför dig.



Den filmen skall bli spännande att se tycker jag. Jag har sett alla de svenska och de var väldigt bra.



Har du mitt nya nr förresten? Kan skicka det nu så du har det (även fast det är rätt sent så att säga) men, men så blir det ibland.



Många kramar

2012-01-29 @ 02:59:21
URL: http://wiilow.blogg.se/
viki

Har också sett the girl with the dragon tattoo, den är bra :) Hur mår du idag?<3

2012-02-02 @ 18:08:49
URL: http://vikisblogg.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback