LITE FUNDERINGAR

Nu när det äntligen har blivit sol och varmare ute så var det ju tvungen att snöa natten till i dag. Riktigt onödigt tycker jag. Blir ju bara ännu mer slask. I dag fick vi äntligen varmvatten igen, rören hade blivit igen kalkade, inte bra alls. Vattnet här är ju så kalkberikat. Var utan varmvatten i 3 dagar så nu är det skönt att det är fixat.

besök av Jenny i dag åt lunch tillsammans och sen tittade vi på några avsnitt av Skilda Världar volym 5.

Älskar den serien så mycket och nu kan man se avsnitten när man vill. Vore ju inte heller fel att ha Tre kronor skulle jag gärna vilja ha. finns ännu fler serier som jag vill ha.

Sunset Beach
Huset Eliott
Varuhuset
Vänner och fiender
Vita Lögner.



Har börjat använda mina glasögon mer och mer nu också. Dom har jag bara använt tidigare när jag ska läsa och gå på bio. Men har ju så ont i huvudet jämt, och ont i muskler och leder.  Ska ta och testa vita pro men vet inte om det hjälper tyvärr men ska ge det en chans iallafall.


Men har huvudvärken har blivit en aning bättre. Men gillar inte mina bågar och glasen börjar bli repiga också.

Tänker mycket på hur det ska gå för mig när sjukersjättningen går ut. Har ju bara till April ut. Är ju sagt att jag ska börja få hjälp av både försäkringskassan och Arbetsförmedlingen och söka jobb.


Men ärligt talat vet jag ej om jag är redo ännu. Vill ju så gärna komma ut och jobba men mår inte alls bra varken psykiskt eller fysiskt.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback