VARMT VARMT

Riktigt varmt har det varit några dagar nu. Man kan inte tro att det bara är maj månad faktiskt. Härligt med sol och värme men inte med allergin. Sen inte kul att man lätt får solsting.


I dag har det varit marknad här brukar inte vara så stor och inte så mycket att köpa men är alltid trevligt att gå runt lite där. Köpte marknadschips som är så goda sen köpte Patrik strumpor till sig själv och till mig.

När jag vaknade upp i morse eller på förmiddagen märkte jag hur svullen man var under ena ögat inte kul alls.

Men nu är det lite bättre iallafall. Får se vad som händer i helgen sen. Vet iallafall att jag äntligen ska gå på Water for Elephants här i Tierp så man slipper åka in till stan. Har längtat efter att se den.

Blir nog annars lungt i helgen skulle jag tro.




Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

tänker på dig. saknar dig.



2011-05-14 @ 17:29:12
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback