ÄR LITE NERVÖS

Ja så ska man träffa läkare på psykiatrin i dag. Känns bra faktiskt så får hoppas att det går bra. Ska be om någon nattmedecin så jag kan komma i säng normal tid och sen kunna sova ordentligt på natten.
Men sammtidigt känns det lite jobbigt eftersom man inte har träffat henne förut, har alltid svårt att träffa nya människor, får ofta ångest av det. Men tror det kommer att gå bra iallafall.
I morgon får man pengar iallafall känns skönt det får se vad man hittar på resten av veckan och helgen.

Jag hoppas också att man kan få någon hjälp med värken , fast det är nog inte psykiatrins jobb,fast kan ju alltid ta upp det ändå. För det är verkligen jobbigt hade huvudvärk hela dagen i går jättejobbigt och inget hjälper mot det.




Kommentarer
Jenny

Jag tror du MÅSTE börja äta ordentligt om dagarna,frukost,lunch och middag. Då kommer mycket av dina problem bli bättre,kanske inte bra men bättre..Sen inte bara sitta inne hela dagarna framför dator och tv. De är ditt största problem,ät mera ordentligt och regelbundet,och kom ut och gör något om dagarna,en liten promenad eller ut och träffa vänner och så! Tror de kommer hjälpa bra gumman!

Sköt om dig

Kram!

Ps. Säger så här för att jag bryr mig Ds

2011-05-17 @ 20:22:01


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback