SJUNG OM STUDENTEN

Sjung om studentens lyckliga dag!!!!. Grattis alla som tar studenten hoppas ni får det bra i framtiden med studier och jobb.

För 12 år sen var jag själv student och skrek och sprang ut från St Eskils gymnasium i Eskilstuna.

Var verkligen härlig att slippa skolan. Jag kämpade verkligen igenom dom 3 åren jag hade.

Gick ut med nöd och näppe faktiskt. Hade det härligt med släkten och vännerna hemma i trädgården i Malmköping 1999.

På kvällen hade jag önskat att man hade roliga för sig faktiskt. Åkte bara till Eskilstuna med killen och en vän. Vi gjorde inget speciellt heller.


Önskar att vädret blir lite bättre i dag så ni får en underbara studentdag och kväll.

I söndags var jag i Sthlm och firade min mamma och systrar på morsdag. Var trevligt åt middag på resturang Rival på Mariatorget nära min familj. Alla bor ju grannar nästan.

Härligt att få träffa Lovisa och Carla med så stora dom är mina underbara systerdöttrar.




Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej bästaste!



Vad fint skrivit till studenterna. Dessutom kul att läsa om din student då. Gisses vad tiden går fort egentligen.



Hur mår du nu?

Kramar i tusen

2011-06-04 @ 03:22:49
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej bästaste!



Vad fint skrivit till studenterna. Dessutom kul att läsa om din student då. Gisses vad tiden går fort egentligen.



Hur mår du nu?

Kramar i tusen

2011-06-04 @ 03:22:49
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback