TOMHETEN

Har haft det väldigt lugnt i dag skönt det. Ont har man också i ryggen och nacken. Hoppas att det kan få gå över någon gång. Knappt varit ute heller. Man är ju så seg. Tog mig till affären iallafall var så sugen på räkor så jag och Patrik har ätit lite och vitlöksbaugette. Kollade också på Bröderna Karlsson, tycker det var en bra film.
Just nu så känns min ångest väldigt hög måste jag säga. Har fått veta en väldigt jobbig sak nyligen. Gör väldigt ont i bröstet, hoppas bara att det går över och att man kan få veta lite mer om vad som kommer hända. Vill inte gå och vara orolig hela tiden.

I morgon ska jag sitta uppe och kolla på People Choice awards sänds kl 03.00 tyvärr inte på tv men ska försöka hitta någon bra sida som man kan se galan live på.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback