LITE TANKAR

Sitter nu och tittar på en ny serie på tv3 som heter Svärdet och spiran. Tror att det är en jättebra serie. Älskar sådana filmer iallafall. Sen så spelar jag in Eva Rydberg på SVT 1. Har alltid älskat henne hon får mig alltid att skratta. Varit många gånger nere i Helsingborg på hennes teater som hon tog över efter Nils Poppe.

Teatern heter Fredriksdahl teatern.
Sen blir det att sitta och titta på People Choice Awards på nätet. Sänds ju ej i Sverige på tv. Men ska iallafall se det i natt.
Här är en bild på mig till höger och syrran uppe i Åre för många år sen.
Jag som åker skidor, var också längesen


Kommentarer
Wiilow [ foto tankar känslor]

Åh shit vad ni är lika! Fina!



Mysiga bilder.

Jag ska försöka hinna design någon gång.



Kramar

2011-01-06 @ 19:49:47
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [ foto tankar känslor]

Hur mår du nu?



Många kramar

2011-01-07 @ 01:16:00
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [ foto tankar känslor]

missade totalt att det var tagit för längesedan.....

2011-01-07 @ 01:29:54


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback