LEVA LYCKLIGA I ALLA SINA DAGAR

Sitter och är nervös nu eller jag vet inte faktiskt. Har ont i magen iallafall. Ska ju till Malmköping för i morgon är det dags för Bröllop då min syster ska gifta sig. Ser verkligen fram emot det. Blir borta hela helgen så kommer hem på Söndag kväll. Är härligt med bröllop men är inte ofta man är på det faktiskt. Är andra gången jag kommer att vara brudtärna också. Förra gången var på  min kära fasters bröllop, tragiskt och känner stor sorg över henne när jag tänker på det. men jag vet att hon vakar över detta bröllop och att hon alltid finns i våra hjärtan sen är hon lycklig över att hennes äldsta brorsdotter ska gifta sig också.









Kommentarer
Wiilow [foto tankar känslor]

Åhhh, du var nog den finaste brudtärnan någonsin!



Hur var bröllopet? Nyfiken.



Tänker på dig ♥



Många kramar

2011-01-26 @ 01:40:50
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback