JA LITE TRIST

Har haft det mysigt hemma hos Jenny och Erik ätit gott. Blev tacos sen kollade man på säsongspremiär av Let´s Dance, tycker det är roligt att kolla på faktiskt Önskar man kunde vara mer rörlig i kroppen också.

Sitter och är trött nu. Blev ett jättetråkigt inlägg nu i dag men sånt händer. I morgon blir det att vara hos Jenny igen. Ska då kolla på Vampyrer suger gillar verkligen den filmen trots att jag var väldigt skeptiskt i början, är ju verkligen en sann och äkta Twilight fan så tyckte inte om att det görs narr av den filmen. Men blev överraskad var väldigt rolig och bra,


Kommentarer
Wiilow [ foto tankar känslor]

Dina inlägg är ALDRIG tråkiga. Jag gillar varenda ett.

Låter mysigt.



Lets dance kikade jag med på, det är kul att se och följa.



Hur jag mår. Jag mår verkligen inte bra nu...=(

Hoppas iaf att du mår bättre---kram

2011-01-08 @ 02:12:34
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback