HEMMA NU

Är nu hemma från Åre kom hem i Torsdags sent på kvällen. Hatar att tågen ska strula så mycket. Både på vägen upp dit och sen hem också. Men hemvägen fick jag åka taxi från Gävle. Skönt att vara hemma har haft det trevligt iallafall. Firade julen där uppe tillsammans med familjen. Nyåret var jag och Patrik hos vänner och hade det jättetrevligt med god mat och gott sällskap.

Tycker nu att det inte behöver komma något mer snö har alldeles för mycket. Kan knappt komma ut genom dörren längre. Sen är det jättedåligt plogat. I dag har man haft besök av Jenny och Erik bjöd på middag sjöng lite singstar med.

Måste hitta en klänning att ha på syrrans bröllop också sen är det möhippa den 15 Januari.

Nu hoppas jag verkligen att detta år 2011 blir ett jättebra år, Sen att jag kan få mycket hjälp med rehablitering och stöd för orkar inte ha det så här. Känner också att sjukvården ej tar min värk på allvar heller. Vet inte hur många gånger jag har talat om att jag har ont men det görs inget åt det. Värken går ju aldrig över heller. Har så mycket i huvudet som bara surrar runt hela tiden.







Kommentarer
Jossan

låter som en bra jul och nyaår ändå gumman.

Ja, jäkla tåg. De borde lägga mer pengar på dem!!



Vad kul att de ska gifta sig=) Du hittar nog en fin klänning ska du se.



Ja, hoppas nu att 2011 blir en vändning och ett bra år utan värk och problem.



Kramar

2011-01-03 @ 22:12:16
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback