DAG 3 MIN FÖRSTA KÄRLEK

Ja har ju haft många förälskelser med åren. Som aldrig har blivit besvarade. Var inte förrän jag började i gymnasiet som jag började lära känna en kille som gick på en annan skola men vi hade gemensamma vänner. Vi började umgås och tillslut blev vi tillsammans hans namn är Petri. Han var då min första kärlek det höll i drygt 3 år om man räknar med ett avbrott vi hade. Hann vara förlovad med Petri med.

Har även dejtat killar på nätet men som det ej har blivit seriöst med från deras sida då.

Min andra kärlek träffade jag via nätet då på lunarstorm. Vi var tillsammans i 1 år ungefär Jani heter han.

Sen hittade jag Patrik på Nightlife som är ett community vi började prata mycket med varandra där. Träffades första gången uppe i Åre. Jag var där uppe och hälsade på pappa och Patrik åkte upp för att träffa mig och sen en kompis till honom som var uppe på semester.

Men Patrik är min stora kärlek vi bor tillsammans. Har varit ett par i snart 6 år är även förlovad med honom också.



Här är Patrik är en gammal bild från när vi var hemma i Malmköping en sommar.




Kommentarer
Lisa

Jag vet inte hur det är själv, men det måste vara jobbigt att vara deprimerad hela livet. =0(



Äter du några mediciner för det?



Vad gör du annars, kan du jobba eller plugga eller så?!



Kram!

2011-01-13 @ 12:26:24
URL: http://thecharmedone.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback