DAG 2 MIN FAMILJ

Nu tänkte jag berätta lite om min familj.

Min pappa heter Thomas och han jobbar som allmän läkare i Sthlm. Men just nu är han uppe i Åre och säsongar.


Mamma heter Karin och jobbade förut som Mellanstadielärare. Var väldigt längesedan. Nu Jobbar hon på Sthlm´s Universitet. Glömmer alltid bort vad det är för huvudsakliga uppgifter hon gör.

Storasystern Malin är skådespelerska hon gick teaterhögskolan i Malmö. Medverkat mycket i olika teateruppsättningar mest med Lars Norén.  Hennes filmdebut var främst i filmen I skuggan av värmen som är en självbiografi.  Har spelat i serien Komisarie Winter. Hennes andra stora projekt är att gestalta Annika Bengtzon i Lisa Marklunds deckare.

Lilla syrran Emma bor också i Sthlm tillsammans med min övriga familj. Även hennes dotter Lovisa som är snart 3 år. Jobbar ute i Kista på Sciace Park ursäkta stavningen. Hennes yrke glömmer jag också bort. Men det är något projekt arbete iallafall.

Så hela min familj är då bosatta i Sthlm.




Kommentarer
Lilly

Intressant sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra blogginlägg och jag diggar vad jag ser :).

2011-07-11 @ 04:31:09
URL: http://gravidforsakring.net
Smsa Låna

Intressant blogg du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-20 @ 14:49:46
URL: http://smsalåna.nu


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback