DAG 1 MIN PRESENTATION

Ja så nu ska jag börja med att skriva om olika teman. Första dagen blir om mig själv.

Jag heter alltså Johanna Crepin är 30 år gammal. Föddes på BB i Eskilstuna den 12 November 1980.

Flyttade sen till Gävle efter 1 år ungefär. Trivdes väldigt bra där gick på dagis och förskola.

Efter ungefär 5 år var det dags för flytt igen. Då till Malmköping en liten ort i Sörmlands län.

Måste säga att jag trivdes inte där alls. Hade det väldigt svårt i skolan fick svåra inlärning och koncentrationssvårigheter pga mobbing.

Gymnasiet gick jag sen i Eskilstuna Estetisk linje. Gick ut med hyffsade betyg. Pluggat några år på ett antal folkhögskolor.

Jobbat en säsong i Åre som liftvakt, vikarie på dagis, och förskola. Praktik i butiker.

Nu är jag bosatt i Tierp tillsammans med min sambo Patrik vi träffades på nätet.






Kommentarer
Sofia

Kul att du också har börjat, tar du min eller jennys mall? Kram

2011-01-10 @ 20:49:00
URL: http://kadima.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback