DAG 17 MITT FAVORITMINNE

Ja det är faktiskt inte alls längesedan när jag var med mina syrror på Faneventet i Sthlm när Taylor och Kristen från Eclipse var i Sverige. Var helt underbart men väldigt synd dock att man stod på fel sida så man fick ej några bra bilder trots att man hade vip biljett, sen fick man ej någon autograf heller.

Men det är verkligen ett underbart minne jag går och bär med mig hela tiden.

Har flera favoritminnen också men väljer bara ett just nu. Var tack vare Malin som jag fick vara med om denna upplevelse hon fick biljetterna till Eventet.






Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hej hjärtat.



Vilket minne. Underbart.

Fin du är gumman.



Kul att sms a igår.



Kramar

2011-02-16 @ 22:50:22
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback