VALBORG 2011

Hej på er alla. Förlåt för att jag inte har bloggat så mycket men har inte orkat det.

Ja i dag är det valborg och då har man grillat gott kött, majskolvar och ätit potatissallad till mums mums.

Umgåtts med mina underbara vänner också inte helt fel alls. Vädret har det inte heller varit något fel på förutom att det blåst ganska kallt tycker jag. Sen är det inte alls kul heller med all pollen som bara virvlar runt. Tur att man har sin medecin iallafall.

Men måste få en kortisonspruta med. Det brukar iallafall hjälpa mer än medecinen. Får be min pappa hjälpa mig.

Ska nu titta på lite film och ta det lungt innan det blir dags att sova.




Kommentarer
Wiilow [Foto Tankar Känslor]

Hoppas kortisonet hjälper.



Mysig valborg.

Hoppas du får sålt boxen med.



Många kramar

2011-05-07 @ 14:07:01
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback