SKÄRTORSDAGEN

Har haft en härlig dag faktiskt. Åt först lunch tillsammans med Jenny och hennes söta barn Oliver och Love.
Inte helt fel med hamburgare. Har sen varit uppe hos en kompis tillsammans hade det mycket trevligt där. Önskar att det kunde ha varit lite mer sol mitt på dagen men sen blev det riktigt fint väder lagom till grillningen. Var sååå gott med flintastek bara älskar det med potatissallad till mums.


Drack ett supergott vin brukar inte dricka mycket alkohol alls. men fick i mig två vinglas och sen en burk cider. mums mums. Känns att man ej är van att dricka.

Känns verkligen härligt att man har haft en bra dag faktiskt. Trots all motgång som man stöter på ofta.

Hoppas att ni alla kära läsare får en underbar påskhelg och äter gott. På Lördag hoppas jag att min syrra kommer och äter lite påskmat


Glad påsk på er puss och kram-


Happy Easter





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback