VARIT PÅ ARBETSFÖRMEDLINGEN

I dag har man varit på arbetsförmedlingen för att få hjälp med min rehablitering för att kunna komma ut i arbetslivet om några år. Jag hoppas det iallafall. Men det kommer nog att ta tid. Så jag ska få hjälp med att hitta en praktikplats. Hoppas det kommer att gå bra vill ju jobba i butik här i Tierp då så jag slipper resorna för det är det som är jobbigast. Ska få komma till en sjukgymnast för att kolla upp hur mycket jag kommer att klara av när jag väl börjar jobba eftersom jag har kroppslig värk också.

Träffade Jenny sen åt lunch på brorsans tillsammans hennes underbara barn var med också. Var trevligt det tycker jag. Jag hoppas på att jag kan bli bättre snart och att hostmedecinen ska lindra lite. Hatar att ha luftrörskatarr.


Började få ont i mitt högra lår och ljumske också. Har fått halta fram lite i dag. Men hoppas att det inte är något speciellt att det går över snart också.

Sitter nu i soffan och tar det lugnt. Måste ringa psykiatrin i morrn har nämligen inte fått något recept förnyat ännu ringde om det i fredags.



Här kommer en gammal bild på mig. Saknar mitt snygga hår, nu är det bara så torrt och frasigt tappar massa hår också hela tiden.



Kommentarer
Wiilow [foto tankar känslor]

Du är vacker både inuti och utanför! Håret blir dåligt när mnan inte mår bra, men tänk på att du inte är dålig.........du är BÄST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-09-23 @ 00:23:52
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback