THE PAIN IN MY CHEST ARE SO STRONG

Är nu hemma efter några dagar i Skutskär hos Therese. känns skönt att vara hemma. Men kan inte hjälpa men sitter nu och gråter tårarna bara rinner hela tiden. Har lyssnat och kollat på sorliga youtube klipp på datorn.  Tänker på min faster hela tiden förstår inte varför jag tar detta så hårt, jag är nog bara överkänslig av mig.

Men några låtar fick mig att tänka tillbaka. speciellt Tears of an angel med Ryan Dan. Men det var en fanmade video från New Moon. Gör bara så ont i hela mig, och nu har mensen kommit också, har så ont överallt. Men smärtan i bröstet är värst alltså, känns som att någon bara sliter upp min bröstkorg. Är så mycket jag bara går och tänker på hela tiden. Mycket oro ja hur jag ska klara av allt, sen även min 30 års fest har ångest för det, att det inte kommer tillräkligt med folk. Sen att man blir 30 år usch är en gammal tant snart som bara har ont i kroppen, klagar på allt och sitter och bölar hemma. Vill ju inte förlora er alla mina underbara vänner.




Kommentarer
♥Claaaudia ♥

Hihi Yes :)

2010-09-10 @ 13:11:00
URL: http://claaaudias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback