STUDIEBESÖK PÅ BRANDSTATIONEN

Har varit en händelserik dag. Började med att jag gick tillsammans med Jenny och hennes barn till brandstationen här dom hade nämligen öppet hus. Man fick kolla på alla bilar, ambulansen. Åka skylift testa och spruta vatten.

var riktigt skoj, men hade för lite på mig kände jag frös ganska mycket också. Men hade så nära hem så sprang hem och bytte kläder. Fick åka skylift var riktigt häftigt tycker jag. Åkte upp 24 meter upp i luften nästan. Fick också testa att hålla i brandslangen och spruta vatten jättekul. En av slangarna var det så mycket tryck i så hade så svårt att hålla kvar slangen höll på att rammla bakåt nästan. Blev sen tacos hemma hos Jenny och Erik riktigit gott var det. Men har ju alltid så svårt att få i mig mat.

I går var jag hos min läkare behövde kolla upp lungorna och in hosta. Hade som tur var ingen inflammation men har fått luftrörskatarr. Usch inte kul alls. Fick bara hostmedecin får hoppas att det hjälper då. Är så ruggigt ute nu för tiden vill inte att de ska bli höst och vinter fy alltså. Mår ju ännu sämmre då, min depression och ångest blir så mycket värre då,


Kommentarer
Anonym





tänker på dig..såklart jag vill starta en blogg med dig! Du får hitta på ett namn!

2010-09-19 @ 23:50:07


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback