FEVER

Ja suck är fortfarande sjuk inte kul alls. Hatar att bara sitta hemma hela tiden. Men vad kan man göra, Man bör ju vara hemma och ta de lugnt så inte blir värre och då kanske man aldrig blir frisk. Så det kommer att bli en väligt trist helg skulle jag tro. Man ska ju ha minst en feberfri dag. Jättetråkigt verkligen. Men måste ju bli frisk. Måste ju ha min medecin med jag hoppas att den har kommit in på apoteket. Orkar inte ringa psykiatrin och fråga igen. Men orkar ju knappt gå utanför dörren.  Så får antingen försöka att ta mig till apoteket eller så får jag vänta till nästa vecka.



Kommentarer
Wiilow [foto tankar känslor]

usch, krya på dig gumman!

Jag vill jätte gärna komma men jag får se hur det blir med pengar osv. Det hade verkligen varit jäätte kul



Tack för dina fina kommentarer!

Massa STORA kramar

2010-09-24 @ 10:54:59
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback