HATAR DETTA VÄDER

Hatar detta väder min depression blir bara värre då. Vet att jag bara klagar men kan inte hjälpa det. Har så ont också i kroppen har haft ont i huvudet jätteofta och nu sitter jag och har ont i ena nyckelbenet och axeln. Hade ont i armen tidigare men inte samma arm. Orkade gå till affären iallafall. Skulle också träffa Jenny utanför affären.


Har 30 års kris nu med. Men det har jag haft länge faktiskt. sen jag var 25 typ. Är nervös för festen med att det inte blir som de ska, att folk inte ska ha roligt, m.m

Men jag hoppas det kommer att gå bra iallafall. Många har tackat ja iallafall. Sen helgen efter så ska min syster GIFTA SIG. Ska bli så härligt ska få vara tärna då med.

Sen är jag gudmor till hennes underbara dotter med. Saknar mina systrar så mycket verkligen.

Köpte en jättesnygg klocka i dag med mörk rosa är den. Sen en ny mascara från märket debeorah.




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback