JAG 30 ÅR

Har varit mycket att göra. Har inte kunnat blogga här i dag. Har haft underbara vänner på besök bjudit på födelsedagsmiddag eftersom man fyller 30 år. Usch inte kul egentligen men var jättetrevligt iallafall.
I morgon är det dags för den stora festen jag ska ha. Blir ju först middag på Brorsans och sen efter det fest hemma hos mig. Jag hoppas att det blir en lyckad fest också.  Och det tror jag säkert det blir. Fick ett present kort av mina vänner på Parfym Droppen och sen pengar av älsklingen för att kunna köpa vinter stövlar och kanske något mer.

Ska bli trevligt att träffa släkten också. Jag hoppas bara att man får må bra och slippa ångesten och oron då. Har haft det i flera dagar nu, värk i ryggen och nacken hela tiden med.
Bilden är dock ganska gammal men tog den ändå


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback