BRYTER SNART I HOP

Vet att jag inte har skrivit här på länge ber om ursäkt för det. Men mår inte alls bra heller. Var på avstämningsmöte hos arbetsförmedlingen där jag träffade arbetspsykolog, försäkringskassan och arbetsförmedlingen. Jobbigt var det såklart hade också glömt tiden.

Jag har fått besvara frågor med olika skattningsskalor om hur man mår och så. Gick inte så bra faktiskt.

Har tyvärr mycket hög ångest och depressionsnivå. har också mycket låg stresströskel och uppvisar många symtom som är psykiska muskulära och autonoma/hormonella.

Har också mycket svårt att somna på kvällarna, blir sent oftast men ibland så blir det lite tidigare men ändå sent.

Hatar att ha min ständiga värk, Äter fortfarande inte bra, blir bara middag på kvällarna och då försöker jag få i mig maten.

Hatar min kropp kan snart inte se mig i spegeln längre för då ser jag snart inte mig själv där. Gör så ont hela tiden i axlar, rygg, nacke och i knäna och benen.

Har fortfarande väldigt svårt att lära mig nya saker, koncentrera mig, Kan inte slappna av går och spänner mig och känner mig stressad jämt.

Enligt beslutet som arbetspsykologen har gjort så har jag lång väg kvar innan jag kan börja komma ut i arbetslivet.


Orkar snart inte ha det så här mer. Kommer att brytas ner snart i små atomer.




Kommentarer
Jossan

Förstår hur du mår och hur du känner.

Önskar att du kunde må bra och jag med.

Jäkla ångest, depp och smärta.

Vi måste träffas....så mkt att prata om ♥

2010-12-02 @ 01:59:00
URL: http://wiilow.blogg.se/
Jossan

Förstår hur du mår och hur du känner.

Önskar att du kunde må bra och jag med.

Jäkla ångest, depp och smärta.

Vi måste träffas....så mkt att prata om ♥

2010-12-02 @ 01:59:31
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback