TRÖTT OCH HAR ONT

Ja i dag sitter man bara hemma, är helt förstörd av allergin jag har. Sen har jag huvudvärk det är pga att de är åska i luften och så kvavt att andas, blir ju inte bättre när man har allergi också, är ju redan svullen i halsen mina halsmandlar med. Ögonen kliar och rinner, näsan svider. Ja de är ju så tuvärr med allergi, har tagit medecinen i dag iallafall. Men har ingen för luftvägarna. I kväll blir de lugnt iallafall för min del, orkar inte göra mycket alls. Har så ont i kroppen med i mina muskler och leder. Tänker jättemycket på besöket på psykiatrin vet ju inte hur lång tid de tar för honom att fixa pappret och när han gör det. Om han skickar de hem till mig först eller skickar det direkt till försäkringskassan, vet inte heller om jag får godkänt beslut hos dom heller, men kommer verkligen inte att klara av att arbeta med dom problemen jag har både psykiskt och fysiskt. Men får iallafall pengar nu 18 maj som sista utbetalning.



Kommentarer
Eriiza

Jag förstår, går genom samma sak..

Inte borderline, adhd eller aspbergers ?

2010-05-13 @ 18:32:46
URL: http://eriiza.webblogg.se/
helena

men gumman då:/joo hoppas du får godkänt, för som det låter kan du inte jobba just nu.... ovasett om du kanske vill göra nåt, hoppas du får den hjälp du behöver darling!!

älskar dej glöm aldrig d tjejen

2010-05-13 @ 21:41:10
URL: http://vackramamman.blogg.se/
Wiilow Foto-Tankar - Känslor

Hej hjärtat.



Vad jobbigt med huvudvärk, musklerna och din allergi. Hoppas det blir bättre snart.

Jag tänker på dig ska du veta.

Jag vet inte riktigt vilken serie vi skall skriva om. Men det vore annars kul att skriva om något inom psykiatrin, om folk som mår dåligt.



Kramar

2010-05-14 @ 12:21:44
URL: http://wiilow.blogg.se/
Eriiza

Ok, hur hanterar du de diagnoserna ?

Eller kan du ens kontrollera dem ? =)

2010-05-14 @ 16:03:24
URL: http://eriiza.webblogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback