JÄKLA ALLERGI HATAR DETTA

Gud vad man är seg och helt förstörd, har varit ute hela dagen i lekparken. Var jättehärligt vi var ett gäng, sprang runt och busade med barnen, åt god sallad drack mycket vätska också såklart. Men nu får man verkligen känna av allergin, usch ögon kliar jättemycket halsen gör ont, hostan blir inte bättre. Kan inte tro att det bara är maj fortfarande nu. Känns som Juni. Har bränt mig också, men de var mest i lördags då man var på hundutställning hade inte smörjt in mig då heller, Har ju så känslig hud. Bränner mig jättelätt. Härligt att se alla mysiga hundar i olika storlekar och raser. Där var man tillsammans med Jenny och Sofia. Jag och Jenny var sen hemma hos mig och kollade på film hon hade med sig Love hennes söta dotter. Sofia skulle ha varit med också men hennes älskling skulle komma och hälsa på henne. Patrik och Erik hade en grabbkväll hemma hos Jenny och Erik.

Jag hoppas att min läkare kan ta tag i läkarutlåtandet som ska skickas in till försäkringskassan för orkar inte sitta och vänta i flera månader på att få ett besked är ju en ganska lång handläggningstid med. Får mitt sista utbetalning nu i morrn sen måste man söka igen men då sjukerskättning istället för att jag fyller 30 nu. Vet inte vad jag ska göra om det blir nej, för kan verkligen inte jobba ännu pga det som har hänt.


Kommentarer
Wiilow

Hej hjärtat!

Det ploppar upp en ruta med lösenord när mna ska skriva kommentar på din blogg?



Mitt nät krånglade så han inte med bilden :(



Massa Kramar

ps: DU KLARAR DET HÄR

2010-05-18 @ 12:03:09
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow Foto- Känslor & TAnkar

Oki gumman...hur mår du? Tänker på dig. Inga pengar på mobilen så har inte kunat svara på sms:et..Kramar

2010-05-18 @ 17:49:39
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback