JA MYCKET ATT TÄNKA PÅ NU

Ja i dag är det som vanligt. Är så orolig också för att jag inte kommer att få pengar i tid. Måste ju ansöka på nytt . så var uppe på försäkrinskassan och fyllde i en ansökan. Väntar bara på ett läkarutlåtande men vet ju inte hur lång tid det kan ta heller. Svårt att kontakta honom när man inte vet vilka dagar han är på psykiatrin heller. Är så orolig också att jag inte kommer att kunna gå upp i vikt något mer. Sen blir jag så darrig fortfarande av medecinen jag äter har ju ökat dosen. Har så ont i kroppen också speciellt ryggen axlar och nacke hela tiden. Har ofta ingen ordentlig ork till att göra saker hemma fast jag känner att man måste. Men jag vill faktiskt också försöka komma ut i arbetslivet på samma gång. Så jag har frågat en tjej som äger en liten butik om hon behöver hjälp men inte fått svar än.


Älskar er alla mina underbara vänner

Helena-min själsfrände
Jenny-underbar vän och syster
Sofia -underbar vän och syster
Ulrica -underbar vän som jag kännt hela mitt liv


Ni betyder jättemycket för mig alla. Ni är mina änglar verkligen


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback