FAAAAN FÖR ALLERGIN

Gick sådär hos läkaren tycker jag, men var skönt att jag hade sällskap med mig, Jenny och Sofia var med mig in. Usch för att gå upp tidigt och så blev de sent i säng. Måste ju ansöka på nytt hos försäkringskassan är rädd och orolig för att de kommer att bli nej denna gång. Sen mår jag så dåligt pga min allergi. Tål nämligen inte pollen och gräs fy har tagit de man ska ta och som jag har fått ordninerat men hjälper inte, Har haft huvudvärk i flera dagar nu. Kände i dag också av en ljuskänslighet när jag skulle gå hem fick ha solbrillor hela vägen hem. Har ont bakom ögonen, halsen är svullen, näsan svider. Tungt att andas är de med.


Jag hoppas verkligen att läkaren kan fixa utlåtandet fort nu så man kan skicka in allt. Hatar verkligen denna väntetid också vet inte vad jag ska göra om jag får nej, Kommer inte att orka och klara av att gå ut och jobba sen har jag ju mina fysiska besvär med leder och muskler, huvudräkning, inte kan koncentrera mig, svårt med att lära mig saker. m.m



Denna ständiga ångest tar snart död på mig usch känner på mig att de blir en tråkig och ensam dag i morrn om man ska må så här


Kommentarer
Matilda

svar: ja fy för ånget. o när man undviker att göra saker pga ångesten så får man ångest av det, en ond cirkel lixom

2010-05-12 @ 11:04:22
URL: http://ramavoite.blogg.se/
Matilda

svar: ja önskar det fanns nån mirakelkur elr nått som tog bort det

2010-05-13 @ 07:39:48
URL: http://ramavoite.blogg.se/
hanna

va med i min veckans blogg!

de enda du behöver göra är att kommentera att du är med ! :D <3

2010-05-14 @ 16:02:03
URL: http://hannalauste.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback