1 MAJ

Vet att jag inte skrivit på ett tag, men har inte mått så bra och gör inte de nu heller, har haft huvudvärk hela dagen. Men de är vädret har varit åska i luften hela tiden. Valborg har varit trevligt grillade tillsammans med Jenny,Erik, Sofia, Ida, Åsa lilla söta Alvin kom också. Gott med grillat kött, spett med grönsaker på. Nu sitter man hemma och kollar på körslaget tillsammans med Patrik och Sofia. Har fortfarande ont i huvudet hoppas de går över, sen gör de jätteont i axlarna och nacken usch usch. Har fått en tid hos läkaren nu iallafall 11 maj då kan jag nog få mitt läkarutlåtande.


Kommentarer
Wiilow

Hej raring!



mysig valborg men så jobbigt med din huvudärk å det. Hoppas den 11 maj kommer med något som gör så att du kan må bättre.



Tänker ofta på dig ♥

2010-05-02 @ 22:35:01
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow Foto- Känslor & TAnkar

Jag vill att du ska må braaaaaaaaaaaaaaaaa

2010-05-05 @ 23:48:12
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback