VILL INTE HA ONT IGEN

är alldeles tung i huvudet nu och har ont i leder och vaderna så mycket, har svårt att resa mig från soffan, är så orolig för att mina gamla besvär ska komma tillbaka igen. Vill verkligen inte att de ska bli så, sen är magen i full fart med men den jäkla magkatarren hela tiden. Har verkligen fastnat i vampyr serier nu men älskar de har kollat mycket på Buffy och vampyrerna nu så grymt bra serie verkligen, sen älskar jag Twilight och Vampire diaries är så häftigt att alla har så olika handlingar och syn på vampyrer också. Skulle ju vara sol och varmt i helgen enligt tidningarna men nääää så blev de inte alls. Jag hoppas att värmen kommer snart och mer sol.


Kommentarer
A

Jag röstade på din bikini :)

Kika gärna in min blogg om du har tid och lust.

2010-03-28 @ 15:25:59
URL: http://moreofalice.blogg.se/
Kickiiii

värmen kommer snart! <3

2010-03-28 @ 22:22:02
URL: http://christinakicki.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback