VILL INTE FÖRLORA DIG

Känner mig så ensam. Har svårt att sova på nätterna trots att jag har nattmedecin, men den tar jag bara när jag ligger i sängen. Önskar man hade en medecin som jag tar typ 1 timme innan så man verkligen vet när man ska sova som min förra medecin, för nu kommer jag knappt isäng alls. Hatar att de ska vara så här. Är så rädd också vill inte förlora dig gumman. Snälla va inte sur eller så på mig skulle inte klara av det. Har knappt någon aptit längre heller men har alltid varit så nästan. Kommer att tyna bort snart Känns inte alltid som att alla kommer att sakna mig heller.

Men kommer inte att försvinna de lovar jag men känns så ibland.




Kommentarer
vilsen

Kom ihåg att kämpa tjejen..Kramisar på dig

2010-04-01 @ 21:12:55
URL: http://www.metrobloggen.se/vilsentjej


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback