UNDERBAR BLOGGERSKA

Finns så många underbara bloggare som jag älskar. Skulle kunna göra lista lång men en tjej som jag verkligen har fått en superbra kontakt med, Hennes blogg är så otroligt snygg hon skriver sjukt bra och tar kanon snygga foton hon är helt klart grym på det. Känner igen mig i så mycket av henne med vi har kommit varandra väldigt nära trots att vi bor en bra bit ifrån varandra och sen har vi aldrig träffats, men hon har ett varmt hjärta förstår mig så bra. Ja hon är helt otrolig så ni måste verkligen besöka hennes blogg och se själva. Tack för att du finns Jossan




Klicka bara på bilden så kommer ni till hennes sida


Kommentarer
Wiilow Foto- Tankar - Känslor

Hej min bästaste! Tack, tack tack! för det du skriver om mig! Du anar inte hur det berör mig när du skriver så. Jag säger detsamma till dig! Förlåt att jag inte varit ute på msn...=( men håller på att radera massa gamla inlägg....( inte hunnit svara på kommentarer på jag vet inte när) hänt mkt...både bra och dåligt.



När har du/ ni vägarna föri tro =)



Jag säger så här- JAg älskar dig vännen!! Du är så otroligt rar!!!! Tack att du finns!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-03-09 @ 00:33:14
URL: http://wiilow.blogg.se/
Anonym

Jag ska fixa din blogg men kopiera dina "mallar" och gör en backup..."testblogg" så jag kan fixa i den =) Pz

Jossan =)

2010-03-09 @ 00:42:56
URL: http://wiilow.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback