ENSAMHETEN

Har så tråkigt orkar inte göra något skulle inte vara fel om man hade en praktik men tror inte att jag orkar de pga min värk i kroppen och i själen. Känns som att jag kommer att bli en blöt fläck snart på golvet. Sen kommer jag att flyta runt som små droppar och inte veta vart man ska ta vägen. Önskar man kunde kanske få typ oväntat besök någon gång av mina vänner. Vet att de är mycket begärt men skulle kännas så betydelsefullt om man kunde bara sitta och få känna sig omtyckt vet att jag redan är de av mina vänner, och de är jag så glad över. Vill så gärna åka och shoppa också men nu är det inte mycket pengar kvar denna månad usch usch vill kunna åka till badhuset, gå på bio tillsammans med mina underbara vänner. Ni vet helt klart vilka ni är



Kommentarer
Sanne

Önskar vi bodde i samma stad ,,då hade jag kommit till dig med en kram!!



Ta hand om dig min vän!

2010-03-30 @ 05:26:07
URL: http://www.metrobloggen.se/svartavingar


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback