SPA HELG OCH STHLM EVENT

Ja så har man varit på spakväll hos Sofia tillsammans med henne och Jenny. Var jättetrevligt verkligen. Vi åt tacos, hade skönt fotbad och kollade på filmer. Jag färgade även mitt hår också. Tyckte det behövdes. Så det har verkligen varit en toppen helg. I morgon åker man till Stockholm också. Ska ju på faneventet på Hovet då Kristen Stewart och Taylor Lautner kommer att närvara. Ska gå tillsammans med mina systrar sen sover man kvar där också. Blir lite jobbigt att åka hem direkt efter det. Min storasyster har ju varit så urgullig och fått VIP biljetter. Är så nervös också för detta, för tänk om man får tillfälle att prata med dom, jag med min dåliga engelska och blyghet.

Behöver verkligen detta nu komma bort lite och göra något som jag verkligen älskar att göra. För Twilight är verkligen en del av mitt liv. Får mig att glömma allt det som gör så ont i själen för en kort stund. Men det försvinner inte helt utan finns fortfarande kvar där inne men lyckan tar över för stunden. Bara det är för en stund så är det verkligen värd det.


Jag i min nya hårfärg. Inte så snygg bild dock. hmm




Kommentarer
Wiilow [foto tankar känslor]

du är fin!



Å vad mysigt.



Då får jag ta tåget dit då känns det som, men det går ju inte...=(



Jo, personen är väldigt knepig. Man vet ju inte vad den tar sig till =( KRAMAR i tusen!

2010-06-21 @ 00:08:05
URL: http://wiilow.blogg.se/
Wiilow [foto tankar känslor]

Det har varit så mkt men det är på g ska du se...jag skämms för förseningen :(

2010-06-21 @ 23:24:33
URL: http://wiilow.blogg.se/
♥Claaaudia ♥

Såg du mig kanske :)?

Ska vi följa varandra via bloglovin?

2010-06-22 @ 00:17:06
URL: http://claaaudias.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback